Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

SELAMAT DATANG KE PORTAL PIBG SEKOLAH KLUSTER KECEMERLANGAN SK BANDAR RAUB  *   SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN UPSR.SEMOGA CEMERLANG  *   PENCAPAIAN YANG LUAR BIASA ADALAH HASIL DARIPADA KESUNGGUHAN YANG LUAR BIASA   *   SEDERAP KEARAH SEKOLAH BERPRESTASI TINGGI MENJELANG 2017   *   Kemaskini pada 27 Jan 2016   *   

Friday 28 September 2012

TEMASYA SUKAN PRA SEKOLAH

28 September 2012-Sukan Pra Sekolah penuh gemilang,meriah dan mencuit hati semua.Anak-anak seawal usia 4 tahun hingga 6 tahun bertanding sesama mereka dalam pelbagai acara.Dimeriahkan lagi dengan acara tarik upih ibu dan anak manakala ayah pula mengendung anak.Terima kasih pada semua yang menjayakan temasya ini khususnya AJK PIBG yang turut sama menyediakan kelengkapan yang berkaitan.

3 comments:

Unknown said...

Tahniah ,pertama kali pra berjaya mengadakan sukan berasingan daripada sukan sekolah,pastinya komitmen yang tinggi diperlukan antara semua guru pra dan PPM serta guru-guru arus perdana.semoga temasya sukan ini akan terus diadakan lagi pada tahun-tahun yang akan datang.

Anonymous said...

Ya kak Ana,mudahan apa yang kita laksanakan segalanya adalah untuk kebaikan & manafaat anak-anak didik kita.

GB said...

Akhirnya impian terlaksana. Tahniah cg Ros,Siti Farah, Syuhada,guru2 dan staf SKBR dan semua PPM. Tahniah buat anak2 pra. Kalian memang hebat.
SKBR BOLEH!