Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

SELAMAT DATANG KE PORTAL PIBG SEKOLAH KLUSTER KECEMERLANGAN SK BANDAR RAUB  *   SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN UPSR.SEMOGA CEMERLANG  *   PENCAPAIAN YANG LUAR BIASA ADALAH HASIL DARIPADA KESUNGGUHAN YANG LUAR BIASA   *   SEDERAP KEARAH SEKOLAH BERPRESTASI TINGGI MENJELANG 2017   *   Kemaskini pada 27 Jan 2016   *   

Monday 21 May 2012

SERONOKNYA PRA SKBR


SKBR mempunyai 4 kelas PRA Sekolah iaitu Pra Inovatif,Pra Dedikasi,Pra Kreatif dan Pra Wibawa. Hasrat murni Pra SKBR adalah untuk menjadi peneraju utama dalam memastikan kanak-kanak seawal usia 4 tahun mendapat pendidikan sempurna dan seimbang sebagai pra syarat penting untuk menempa kejayaan apabila kanak-kanak memulakan persekolahan rendah nanti.Dengan dibarisi para guru dibantu Pembantu Pengurusan Murid yang berwibawa serta komited, SKBR amat yakin insyallah sedikit masa sahaja lagi Pra Sekolah SKBR akan memahat sejarah yang tersendiri dalam konteks pendidikan awal kanak-kanak.Semoga kalian berjaya.

1 comments:

Shimah said...

Tahniah guru-guru pra dan PPM. Hilang pnt melihat ank2 kecil ni dah pandai membaca, blh b'komunikasi, ada k'yakinan diri dan yg penting ttp manja dan m'hiburkan.