Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

SELAMAT DATANG KE PORTAL PIBG SEKOLAH KLUSTER KECEMERLANGAN SK BANDAR RAUB  *   SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN UPSR.SEMOGA CEMERLANG  *   PENCAPAIAN YANG LUAR BIASA ADALAH HASIL DARIPADA KESUNGGUHAN YANG LUAR BIASA   *   SEDERAP KEARAH SEKOLAH BERPRESTASI TINGGI MENJELANG 2017   *   Kemaskini pada 27 Jan 2016   *   

Tuesday 20 August 2013

KANGAROO MATH COMPETETION AWARD CEREMONY OGOS 2013

 Pertandingan KMC ini disertai oleh 10075 orang murid seluruh Malaysia dan adik Muhammad Isma Hafizzuddin merupakan salah seorang pemenang pingat Gangsa bagi kategori Benjamin.
 
Lebih kurang 970 pingat (emas,perak dan gangsa) dianugerahkan kepada pemenang seluruh negara. Kemenangan adik Tuan Muhd Isma sesungguhnya amat membanggakan warga SKBR.
 
  
Majlis penyampaian pingat-pingat di adakan di Hotel Seri Malaysia,Kuala Terengganu.Ramai penerima anugerah yang hadir.Kebanyakkannya daripada sekolah yang hebat-hebat seperti sekolah berasrama penuh.Pingat-pingat telah disampaikan oleh Prof.Madya Dr.Zabidin Salleh,pensyarah Jabatan Matematik Universiti Malaysia Terengganu.Kalungan ucapan terima kasih kepada Pengarah KMC Malaysia,En Mohd Suhaimi Ramly,tidak lupa juga kepada GB SKBR,Puan Norhasimah Mohamed yang menyediakan ruang dan peluang seluas-luasnya untuk menggapai anugerah ini.
Akhir sekali syabas kepada semua pemenang.
 
 For more information and registration visit www.kangaroomath.com.my


1 comments:

Anonymous said...

tahniah abang Isma...